Veelgestelde vragen
Over We Are Fit
Wat is We Are FIt?
We Are Fit is een organisatie die Nederland op een leuke manier in beweging wil krijgen.
Bij We Are Fit bieden we bootcamp trainingen aan. Deze trainingen zijn voor iedereen. Ongeacht geslacht, postuur, leeftijd of conditie, iedereen traint in zijn of haar eigen tempo en intensiteit. Iedereen kan meedoen! Lekker buiten sporten zonder verbeten gezichten en zware gewichten. Een ervaren instructeur en mede bootcampers zorgen voor extra motivatie en gezelligheid.
Voor wie is We Are Fit?
We Are Fit is voor iedereen. We streven er naar om al onze trainingen toegankelijk te maken voor de specifieke behoeftes van iedere deelnemer. Van anti-sporter tot professioneel sporter, er is altijd een lesniveau dat bij je past.
We bieden groepslessen, personal training en lifestyle coachingstrajecten voor particulieren en bedrijven. Er is volop mogelijkheid een programma op maat samen te stellen voor iedereen.
Hoe neem ik contact met jullie op?
Kijk op onze contactpagina
Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
Via deze pagina
Wat is jullie privacybeleid?
Je vindt ons privacybeleid hier.
Gratis proefles
Kan ik het gratis uitproberen?
Geen tijd om te twijfelen, kom eens langs en doe lekker mee! Klik hier om je in te schrijven vo
Hoe kan ik een proefles verzetten?
Mocht je verhinderd zijn, dan kun je je proefles altijd verzetten. Laat het ons even weten als je niet kunt komen, dan zorgen wij er direct voor dat je op een ander moment in een les terecht kunt. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken.
Wat moet ik meenemen naar de proefles?
Mocht je verhinderd zijn, dan kun je je proefles altijd verzetten. Laat het ons even weten als je niet kunt komen, dan zorgen wij er direct voor dat je op een ander moment in een les terecht kunt. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken.
Trainingen
Welke groepslessen geeft We Are FIt?
Bij We Are Fit kun je terecht voor Bootcamp, Power Bootcamp, Boxfit en Yoga. We geven deze lessen op verschillende locaties. Het rooster vind je hier.
Wat is het rooster van de trainingen?
Het rooster vind je via deze link.
Moet ik me aanmelden voor een training?
Gaat de training door als het slecht weer is?
Mocht je verhinderd zijn, dan kun je je proefles altijd verzetten. Laat het ons even weten als je niet kunt komen, dan zorgen wij er direct voor dat je op een ander moment in een les terecht kunt. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken.
Op welke locatie kan ik trainen?
Kijk op de pagina Locaties voor de meest recente locaties waar we trainen
Kan ik trainen bij een blessure en/of pijnklachten?
Dat hangt af van het medisch advies. Twijfel je? Je kunt altijd even contact opnemen.
Kan ik persoonlijke training krijgen?
Ja, dat kan! Lees er meer over op de pagina Op maat voor jou.
Lidmaatschap
Hoe kan ik lid worden?
Wat leuk dat je lid wilt worden! Je kunt je aanmelden voor een abonnement of strippenkaart.
Lid worden kan na het volgen van een proefles. Wanneer je hebt deelgenomen aan een gratis proefles, zal de betreffende trainer je na de les meer vertellen over de verschillende abonnementsvormen bij We Are FIt. Wanneer je op dit moment kiest om lid te worden, zal de trainer jou uitleggen hoe je dit kunt doen.
Mocht je liever wat meer bedenktijd hebben, dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Slaap er een nachtje over en neem alle mogelijkheden nog eens rustig door. Wanneer je een keuze hebt gemaakt kun je via de website inschrijven. We hopen dat de eventuele spierpijn, na je eerste proefles, je keuze niet teveel zal beïnvloeden!
Hoeveel kost een lidmaatschap?
Wat leuk dat je lid wilt worden! Je kunt je aanmelden voor een abonnement of strippenkaart.
Lid worden kan na het volgen van een proefles. Wanneer je hebt deelgenomen aan een gratis proefles, zal de betreffende trainer je na de les meer vertellen over de verschillende abonnementsvormen bij We Are FIt. Wanneer je op dit moment kiest om lid te worden, zal de trainer jou uitleggen hoe je dit kunt doen.
Mocht je liever wat meer bedenktijd hebben, dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Slaap er een nachtje over en neem alle mogelijkheden nog eens rustig door. Wanneer je een keuze hebt gemaakt kun je via de website inschrijven. We hopen dat de eventuele spierpijn, na je eerste proefles, je keuze niet teveel zal beïnvloeden!
Kan ik mijn lidmaatschap tijdelijk stopzetten?
Wat leuk dat je lid wilt worden! Je kunt je aanmelden voor een abonnement of strippenkaart.
Lid worden kan na het volgen van een proefles. Wanneer je hebt deelgenomen aan een gratis proefles, zal de betreffende trainer je na de les meer vertellen over de verschillende abonnementsvormen bij We Are FIt. Wanneer je op dit moment kiest om lid te worden, zal de trainer jou uitleggen hoe je dit kunt doen.
Mocht je liever wat meer bedenktijd hebben, dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Slaap er een nachtje over en neem alle mogelijkheden nog eens rustig door. Wanneer je een keuze hebt gemaakt kun je via de website inschrijven. We hopen dat de eventuele spierpijn, na je eerste proefles, je keuze niet teveel zal beïnvloeden!
Hoe beëindig ik mijn lidmaatschap?
Het opzeggen van je lidmaatschap kun je zelf doen, namelijk via
www.fitmanager.nl
Log in met je account op de website en ga naar ‘Jouw abonnementen’, in het menu. Daar zie je onder ‘Abonnementen en pakketten’ jouw huidige lidmaatschap staan. Klik op de knop ‘Abonnement stoppen’.
Vervolgens kunt je een reden van opzegging geven en bevestig je je keuze. Je ontvangt altijd een automatische email met daarin de bevestiging van opzegging.
Na digitale opzegging loopt je abonnement nog één maand door. Zeg je bijvoorbeeld op de 3e van de lopende maand op, dan loopt je abonnement tot de 3e van de daarop volgende maand.
Hoe koop ik een strippenkaart?
Het opzeggen van je lidmaatschap kun je zelf doen, namelijk via
www.fitmanager.nl
Log in met je account op de website en ga naar ‘Jouw abonnementen’, in het menu. Daar zie je onder ‘Abonnementen en pakketten’ jouw huidige lidmaatschap staan. Klik op de knop ‘Abonnement stoppen’.
Vervolgens kunt je een reden van opzegging geven en bevestig je je keuze. Je ontvangt altijd een automatische email met daarin de bevestiging van opzegging.
Na digitale opzegging loopt je abonnement nog één maand door. Zeg je bijvoorbeeld op de 3e van de lopende maand op, dan loopt je abonnement tot de 3e van de daarop volgende maand.
Hoe lang is een strippenkaart geldig?
Het opzeggen van je lidmaatschap kun je zelf doen, namelijk via
www.fitmanager.nl
Log in met je account op de website en ga naar ‘Jouw abonnementen’, in het menu. Daar zie je onder ‘Abonnementen en pakketten’ jouw huidige lidmaatschap staan. Klik op de knop ‘Abonnement stoppen’.
Vervolgens kunt je een reden van opzegging geven en bevestig je je keuze. Je ontvangt altijd een automatische email met daarin de bevestiging van opzegging.
Na digitale opzegging loopt je abonnement nog één maand door. Zeg je bijvoorbeeld op de 3e van de lopende maand op, dan loopt je abonnement tot de 3e van de daarop volgende maand.
Hoe verloopt de betaling?
Het opzeggen van je lidmaatschap kun je zelf doen, namelijk via
www.fitmanager.nl
Log in met je account op de website en ga naar ‘Jouw abonnementen’, in het menu. Daar zie je onder ‘Abonnementen en pakketten’ jouw huidige lidmaatschap staan. Klik op de knop ‘Abonnement stoppen’.
Vervolgens kunt je een reden van opzegging geven en bevestig je je keuze. Je ontvangt altijd een automatische email met daarin de bevestiging van opzegging.
Na digitale opzegging loopt je abonnement nog één maand door. Zeg je bijvoorbeeld op de 3e van de lopende maand op, dan loopt je abonnement tot de 3e van de daarop volgende maand.
Bedrijven
Welke mogelijkheden voor bedrijven zijn er?
Het opzeggen van je lidmaatschap kun je zelf doen, namelijk via
www.fitmanager.nl
Log in met je account op de website en ga naar ‘Jouw abonnementen’, in het menu. Daar zie je onder ‘Abonnementen en pakketten’ jouw huidige lidmaatschap staan. Klik op de knop ‘Abonnement stoppen’.
Vervolgens kunt je een reden van opzegging geven en bevestig je je keuze. Je ontvangt altijd een automatische email met daarin de bevestiging van opzegging.
Na digitale opzegging loopt je abonnement nog één maand door. Zeg je bijvoorbeeld op de 3e van de lopende maand op, dan loopt je abonnement tot de 3e van de daarop volgende maand.
Wat zijn de tarieven?
Het opzeggen van je lidmaatschap kun je zelf doen, namelijk via
www.fitmanager.nl
Log in met je account op de website en ga naar ‘Jouw abonnementen’, in het menu. Daar zie je onder ‘Abonnementen en pakketten’ jouw huidige lidmaatschap staan. Klik op de knop ‘Abonnement stoppen’.
Vervolgens kunt je een reden van opzegging geven en bevestig je je keuze. Je ontvangt altijd een automatische email met daarin de bevestiging van opzegging.
Na digitale opzegging loopt je abonnement nog één maand door. Zeg je bijvoorbeeld op de 3e van de lopende maand op, dan loopt je abonnement tot de 3e van de daarop volgende maand.
Hoe vraag ik een offerte aan?
Het opzeggen van je lidmaatschap kun je zelf doen, namelijk via
www.fitmanager.nl
Log in met je account op de website en ga naar ‘Jouw abonnementen’, in het menu. Daar zie je onder ‘Abonnementen en pakketten’ jouw huidige lidmaatschap staan. Klik op de knop ‘Abonnement stoppen’.
Vervolgens kunt je een reden van opzegging geven en bevestig je je keuze. Je ontvangt altijd een automatische email met daarin de bevestiging van opzegging.
Na digitale opzegging loopt je abonnement nog één maand door. Zeg je bijvoorbeeld op de 3e van de lopende maand op, dan loopt je abonnement tot de 3e van de daarop volgende maand.